Jessica Simpson 

Jessica Simpson drunk pictures nude in sextape

Jessica Simpson drunk pictures nude sextape

Jessica Simpson’s been off the radar for some time, but this interview’s bound to fire her back into the limelight.

For all the wrong reasons. In this red-carpet interview (we think?), Simpson basically went off on one about just everything that came into her mind.

There was something about clothes, make-up, her daughter and… we’ve no idea.

But she is DEFINITELY on her second or third or fifth drink.

All she needs is a half-eaten Zaytoon and to be standing on Parliament Street at three in the morning to complete the White Girl Wasted look.

Judge for yourself.

Jessica Simpson tuvo que recibir ayuda de su esposo para poder caminar después de una noche de juerga y donde claramente, se pasó de copas.
Jessica Simpson tuvo que recibir ayuda de su esposo para poder caminar después de una noche de juerga y donde claramente, se pasó de copas.

Los Ángeles, Estados Unidos.

Jessica Simpson tuvo una buena fiesta. Los paparazzi captaron a la diseñadora a la salida de un exclusivo club nocturno en Hollywood.

Se nota que la fiesta estuvo súper buena. Su esposo, Eric Johnson, tuvo que ayudarle. Con tremendos tacones le fue más difícil mantener el equilibrio. Se molestó al ver a los paparazzi.

No quería que la captaron en tan mal estado. Pero los fotógrafos no perdieron oportunidad de retratarla con unas copitas de más publica Univisión.

Related posts

Leave a Comment